من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

کمک کنید تا چراغ رادیو نفتی روشن بماند

دلم تنگهدلم لک زده برای اینکه بار دیگر پشت میکروفون قراضه بنشینم و با شما سخن بگویم . فتیله رادیو 2 را بزودی خواهم زد ولی باید کمکم کنید  .

می خواهم نه مانند خدابیامرز تهران اف ام برنامه سازی که گزارشگری را پیشه کنم و اینبار به قصه ی پر غصه شرکت های هرمی که می کوبند بر طبل تو خالی ولی خوش صدای تبلیغات که رهرو ما باشید تا پولدار شوید ، بپردازم . به کمکتان نیاز دارم چه موافق چه مخالف ...

پس اگر دست راست و چپتان را به قول حرفه ای ترها زده اید، اگر از این شرکت ها بریده اید و حال احساس می کنید کلاهی به بلندای آسمان و گودی نیمکره ای از زمین ، بر سرتان گذاشته شده است ( مثل خودم ) و اگر اصولا بارها به بهانه ای نگفته و به دعوت دوستی صد سال ندیده ، به جایی رفته اید و بعد فهمیده اید که ماجرا از چه قرار است ( پرزنت و پرزنت کشی ) بسیار بسیار مایلم که نظر و صدایتان را در گزارش داشته باشم ...

اگر در پایین همین نوشتار ، اندر بخش نظرات ، مختصر شرح حالی از خودتان بدهید و تجربه تان در همین زمینه ممنونتان می شوم و لطفتان فزونتر وقتی که برای شرکت در میزگرد رادیویی که ترتیب داده ام ، شماره تلفن خود را هم در همین بخش نظرات بگذارید و خیالتان اول جمع و بعد راحت باشد که بخش نظرات این نوشتار را ابتدا خودم به صورت خصوصی و محرمانه می خوانم و اگر پیام مهرتان شماره تلفن یا مشخصاتی در بر داشت آن را به نمایش عموم نخواهم گذاشت ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرایه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ http://pendarenik.blogfa.com/

سلام
چه خوب شد که سیستم نظرخواهیتو درست کردی..
فکر جالبی میتونه باشه
ولی بهتره ترجیحا بری سراغ یک موضوع نو و در جریان...
همینطور که میدونی پرونده این شرکتهای هرمی و زنجیره ای دیگه بسته شده
و بعید می دونم کسی گولشونو بخوره...
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ق.ظ

من برنامه های رادیو هفتگی تهران اف ام رو خیلی دوست داشتم ... امید وارم هر چه زووودتر شمعی روشن رو از دور نظاره گر باشیم ....

BeHnAm چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ب.ظ http://akb-behnam.com

سلام

بابت لینک کرجی ها ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد