من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

هر چه بگندد نمکش می زنند ...

متهم ردیف اول :  حسین درخشانبه نظرم جدا شدن حسین درخشان  از همسرش ضربه ی سختی به او زده و خواهد زد ... این رو خودش تلویحا اعتراف کرده بود ولی اثرش وقتی بیشتر مشخص میشه که مرجان دست به افشا گری بزنه ( که اتفاقا این کار رو هم کرده )

مرجان هم همچون کاملیا همسر سابق ابراهیم نبوی، طنز نویس ، حرف برای گفتن از این قماش خیلی داره ... که در آخرین پستش زیر عنوان چرا نبوی نمی خوانم  یک نمونشو رو کرده تا هم به حودر بفهمونه که اگر بخواد می تونه به موقعش حالشو بگیره و هم به نظرم به خواننده هاش یک جورایی فهمونده که از خیلی چیزها خبر داره تا در یک اقدام نمایشی که ” اصرار خوانندگان محترم “ نام داره مسایل بیشتری را رو کنه ...

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.karajiha.blogfa.com

سلام
من باز پیدام شد.
اینا دیگه از حد گذزوندن با اجازتون وبلاگ خبری ما هم(آریا بلاگ) با بی بی سی یه جا فیلتر شد تا من در عجب بمونم آخه این وبلاگ فکستنی دیگه چی داشت فیلتر شد.
اصلا اینا چه ربطی به اینجا داشت که من نوشتم.(گفتم شاید اینجا انجمن حمایت از فیلتر باشه یه کم گریه زاری کنم)
از طرف وبلاگ کرجیها

سیروس پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://sj.blogsky.com

چرا نبوی نمی خوانم رو خونده بودم چند وقت پیش. زندگی خصوصی افراد زوایای ناگفته زیادی داره. بنابراین نباید گول آدمایی رو خورد که فقط نور به قسمتی از این زوایا می تابونن و بقیه رو ناگفته باقی میذارن. این آدمها گناهی ندارن که به خاطر نوع فعالیتهاشون خیلیا میشناسنشون. ولی اگه من فقط قرار باشه از دید مرجان خانوم این آدما رو بشناسم که نمیشه. حسین دخشان حق بزرگی به گردن رسانه مجازی تو این مملکت داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد