من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

سلامی پس از غیبتی کبیر اما نه کبری ! شما را به خدا بخوانید

سلام به همه ،

تو این مدت که نبودم ، بودم اما بیشتر در فکر ، که اگر بنا باشد کار پادکست یا همان رادیوی اینترنتی را از سر بگیرم ، چگونه بسازم که شنونده پسند باشد و اسیر بی تفاوتی نشود . بی تفاوتی که سبب شد چندین پادکست فارسی کار خود را متوقف کنند و یا چگونه بسازم که بلایی از جنس درد بی درمانی که بر جان رادیو هفتگی تهران اف امافتاد نیافتد.

حال از شما می خواهم این گره کور را باز کنید . شما را به خدا چند لحظه ای وقت بگذارید و بفرمایید ، حاضر هستید برای دانلود کردن چه برنامه ی رادیویی ساعتی از وقت خود را پای اینترنت بگذرانید و ساعتی دیگر را به گوش کردن ! سعی کنید در اظهار نظرتان به این پرسشها پاسخ دهید :

۱- مدت زمان برنامه های رادیویی موسوم به پادکست حداقل و حداکثر چقدر باشد تا نه حسرت بر دلتان بگذارد و نه حوصله تان را سر برد ؟

۲-پادکست را ابزاری برای برنامه های جدی ، از نوع عصا قورت داده ، می دانید و یا مطالب شاد و مفرح موزیکال را ترجیح می دهید ؟

۳- از پادکست هایی که به صورت تک نفره و مونواوگ اجرا می شوند استفبال می کنید و یا دایلوگ و یا گفتگوهای  چند نفرخ را می پسندید ؟

۴- برای تفهیم بیشتر منظورتان مثال بزنید : کدامیک از پادکست هایی که در حال حاضر پخش می شوند و یا پخش شده اند را می پسندید ؟

منتظر اظهار نظرتان هستم  

نظرات 1 + ارسال نظر
قاجار جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.ghajar.ir

مدت زمان ۱۵ دقیقه

مطالب شاد و مفرح

دیالوگ چند نفره

هیچ کدام از پادکست ها رو دوست ندارم. اینا سلیقه منه. اطلاعات به درد بخور و با مزه. برنامه سازی درباره یک موضوع مشخص به طور مثال مثلا در مورد فیلم اتش بس یا هر سوژه دیگه.

ممنون می دونم که خودت بهتر از هر کسی می دونی که یک پادکست خوب چه ویژگیهایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد