من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

من نوشت

جانم جایی بین کلمه ها ، روی زمین سیاه سطر و زیر سقف بی سقف فاصله نهفته است .

همینطوری ...

دیروز صدا و اسمی آشنا را از بی بی سی فارسی شنیدم . اما هر چه فکر کردم به جایش نیاوردم . اما به لطف لینکدونی پر ملاد  پرستو دوکوهی  متوجه شدم  فرناز قاضی زاده که جدیدا به بی بی سی پیوسته ، همسر سینا مطلبی روزنامه نگار  و وبلاگ نویس نامی و نویسنده وبلاگ شیرین من و مانی است ....

این مطلب . هم وب نوشت حساب نمی شود ، به زودی از خجالتتان در میایم

نظرات 4 + ارسال نظر
سیب گاززده چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ http://3ibnevesht.blogsky.com

خوشوقتم هم نوشت عزیز

حامد جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام.
در رابطه با اون ترانه ی « فصل تازه » که بحث اش تو وب لاگ « زن نوشت » بود.
۱. می تونید به کتاب « طلوع از مغرب » مجموعه ترانه های زویا زاکاریان مراجعه کنید.
۲. می تونید به تیتراژ فیلم نازنین ساخته ی علیرضا داوود نژاد مراجعه کنید.
۳. می تونید به این آدرس برای خانم زاکاریان میل بفرستید و از شون سوال کنید که ترانه از ایشونه یا از کسی دیگه.

zoyazak@yahoo.com

کلن نوار های بی کاور یا کاور های قلابی خیلی درد ساز هست.

چه قدر عصبانی ... ماجراش اینه که پرستو دو کوهی در وبلاگش یک ترانه گذاشته از گوگوش ولی نمی دونه شعر و آهنگ ترانه ماله کیه ... به پاسخ برایش نوشتم شعرش را شهیار قنبری نوشته و آهنگش را آرش ... این هم شد نتیجش...

قاجار شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.ghajar.ir

نه بابا چه اشکالی داره حالشو ببر

مهسا شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://mahmon.blogsky.com

از آشنایی با شما خیلی خوشحالم. به من هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد